Top Guidelines Of تینیجر کیست ؟

Wiki Article

ما بیشتر صحبت نمی کنیم تا شما خود با دیدن این سریال از جذابیت آن لذت ببرید.

قطعا خیر؛ وقتی شما صحبت از عشق به فرزند پسر عمو، پسر دایی و مانند اینها در سفر در زمان به میان می آورید، واضح است که سادگی و بسیطی کنار گذاشته می شود.

سریال فاسترها، درباره زندگی پیچیده و عجیب خانواده ای به نام فاستر است که در شهر سن دیگو زندگی می کنند. قسمت عجیب ماجرا درباره اعضای این خانواده است. یک زوج متشکل از دو خانم با گرایشات جنسی خاص، ۵ فرزند دارند!

مجموعه های تلویزیونی با محوریت تعدادی نوجوان، از داستان های متافیزیکی و ماورایی گرفته تا درام های عاشقانه، با تنوع زیادی جای خود را در دنیای سریال ها باز کردند.

چارچوب ظاهری این سریال موزیکال است؛ اما در محتوا و طول مسیر داستان خود، به موضوعات متعددی همچون گرایشات جنسی و حاملگی نوجوانان در سنین کم می پردازد.

این افراد نیز کسانی هستند که ثروت بسیار دارند به همین دلیل برای خانواده های آن ها این ملاک نیست که دختر و پسرشان نباید به شهرت برسند.

فیلم های تینیجری کمدی در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد.

داستان این سریال بسیار منحصر به فرد است. در سریال الیت گروهی نوجوان از طبقه اقتصادی و اجتماعی پایین به یک دبیرستان ثروتمند می روند.

اما چرا باید این همه دردسر را به جان بخرد؟ او پی برده بود که تنها راه تینیجر پیدا کردن بهشت و رفتن به آن در این دنیا از طریق اتفاق افتادن آخر الزمانی است که کاملا دنیا را از بین ببرد.

بلاگر های موفق ایرانی زیادی مانند شیما استایل، نگین عابد زاده، غزاله نیکی، سوگند و غیره داریم که آنان نیز از بلاگرهای معروف هستند و در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و توانستند کسب درآمد خوبی نیز برای خودشان داشته باشند.

درگیر عشق، روایت داستان پسری به نام «بیل» است که در خانواده ای نویسنده به دنیا آمده است. او عاشق یکی از همکلاسی های خود شده، اما قدرت بیان کردن این علاقه را ندارد.

دختر نوجوان سیزده ساله ای، در حال سپری کردن هفته آخر از دوران راهنمایی خود است.

مطلب قبلی چگونه اسلایدهایمان را با تسلط کامل نمایش دهیم؟ 

ماجرای دستگیری حمید صفت به جرم قتل چه بود و به کجا رسید؟

Report this wiki page